Over ons

Onze missie

We willen promotiemarketing naar een hoger niveau brengen en onze klanten optimaal begeleiden. Het doel? Promotieoplossingen op maat van hun behoeften.

ONZE WAARDEN

INNOVATIE, RESPECT, PRESTATIES & PASSIE

Innovatie

Al van bij de oprichting is innovatie de stuwende kracht achter de groep en de dagelijkse leidraad voor onze medewerkers. We zijn ervan overtuigd dat innovatie een kernwaarde is die door alle medewerkers uitgedragen moet worden. Daarom heeft HighCo in 2015 een grote Innovation Challenge gelanceerd voor alle medewerkers in Frankrijk, België, het Verenigd Koninkrijk en Spanje. 

Respect

Respect betekent delen en laten groeien. Van gedachten wisselen met externe of interne experts van de groep over nieuwe vakken en nieuwe oplossingen en ervaringen uitwisselingen, om samen bij te leren en op de hoogte te blijven. Dit respect komt ook terug in de manier waarop we ons in 2016 hebben ingezet voor het goede doel: er werd 137 kg uitgedeeld aan lokale verenigingen, 47 medewerkers hebben bloed gegeven en 45 medewerksters hebben gelopen voor het goede doel. Tot slot is er ook de maatschappelijke verantwoordelijkheid. HighCo is sinds 2014 lid van ‘Global Compact‘ van de Verenigde Naties, wat ons continue streven naar vooruitgang bevestigt op het vlak van MVO.

Prestaties

De prestaties die het voortbestaan en de ontwikkeling van de groep verzekeren, reiken verder dan enkel de financiële resultaten. Ook de impact van onze activiteiten en de klanttevredenheid spelen een cruciale rol.

Passie

We laten ons leiden door onze passie: onze passie voor promotie, voor onze klanten en voor uitmuntend werk. Met diezelfde passie zijn onze medewerkers trouwens samen sportieve uitdagingen aangegaan. In 2016 heeft HighCo op initiatief van zijn medewerkers ‘HighCo Olympics’ opgericht: een sportieve vereniging die actief is op alle geografische locaties van de groep.

Kun je jezelf vinden in onze waarden?

Bekijk onze job offers of zend ons een spontane sollicitatie!

Job Offers

Onze familie

HighCo Data is een dochteronderneming van HighCo, een Frans beursgenoteerd bedrijf.

We bieden geïntegreerde marketingoplossingen waarmee zowel merken als retailers consumenten kunnen bereiken, op elke plaats en bij elke aankoopbeslissing. Als pionier in traditionele en digitale activatie streven we voortdurend naar innovatie en nieuwe technologieën op basis van een uniek model waarbij alle aspecten van de promotieketen aan bod komen: van ontwerp tot uitvoering.

Play Button

ONZE GESCHIEDENIS

SINDS 1985 ONTWIKKELT HIGHCO DATA VOORTDUREND

ZIJN ACTIVITEITEN OP BASIS VAN DE CONSUMENTENBEHOEFTEN

  • SINDS 1985

    Enige clearing instelling in de Benelux

    Partner van retailers en merken

  • 1993

    Lancering van verwerkingsactiviteiten voor de Benelux

  • 1997

    Dankzij een nieuwe belastingregeling, ingediend door HighCo DATA, kunnen Belgische couponuitgevers officieel de btw recupereren op de nominale waarde van elke coupon, en dit met terugwerkende kracht vanaf 1992.

  • 2003

    Voor het eerst worden meer dan 100 miljoen coupons ingewisseld/verwerkt op één jaar.

  • 2009

    De lancering van Electronic Coupon Data Transfer (ECDT) in samenwerking met Colruyt (de eerste elektronische couponverwerkingsoplossing in de Benelux) is een mijlpaal voor de verwerking van coupons.
    Eerste onlineoplossingen: e-cashbacks, e-spaaracties …
    HighCo DATA Benelux lanceert de eerste e-couponstandaard.

  • 2010

    Voor het eerst worden meer dan drie miljoen verwerkingsdeelnames afgehandeld op één jaar (cashback, wedstrijd, tombola enz.) en wordt meer dan tien miljoen euro terugbetaald aan consumenten.

  • 2011

    Lancering van www.promolife.be. Dit onlineplatform biedt onder meer e-coupons, terugbetalingspromoties, loyaliteitsacties en wedstrijden aan een snelgroeiende community van promo- en A-merkliefhebbers aan.

  • 2012

    Uitrol van ECDT bij Carrefour, Delhaize en Makro: één op de twee coupons in de Benelux wordt elektronisch verwerkt.

  • 2013

    Lancering van PromoLife Mobile: een mobiele app met onder meer een verzameling van terugbetalingsacties, een boodschappenlijsttool en functies voor getrouwheidskaarten. Wordt vervolgd! De consument kan nu rechtstreeks vanop zijn smartphone deelnemen aan interessante acties. Hij scant de EAN-code van het product, neemt een foto van het kassaticket en uploadt het om deel te nemen.

  • 2014

    HighCo DATA huldigt het gloednieuwe ‘HighCo BOX department’ in. Experts in digitale en mobiele technologie staan klaar om merken en retailers te begeleiden met promoties in een volledig gedigitaliseerde omgeving (e-couponplatforms, mobiele cashbacks, online bannering …).

  • 2015

    Integratie mobiele spelen en promoties / ‘Close the Loop’-billboardproject gekoppeld aan promoties in de winkel, online en mobiel / PromoLife Mobile = 100.000 terugbetalingen.

  • 2016

    Een aantal functionaliteiten alsook gebruiksvriendelijke aanpassingen werden doorgevoerd op het Extranet, de reportingtool voor de fabrikanten.

  • 2017

    We hebben de kennis en de expertise om u te helpen bij het opzetten van een online communicatieplan voor uw campagnes. Bovendien lanceren we verschillende effectieve thematische multi brand e-couponing campagnes of performance based single brand campagnes.