Lay’s launched a addictive game with HighCo DATA to create brand awareness around 3 new flavours. Who doesn’t want to win a city trip while playing?
McCain heeft twee oplossingen gecombineerd om hun nieuwe variant “Bistro Style” in het daglicht te zetten. Een tijdelijke mini-site werd opgericht door HighCo DATA en naar het publiek gecommuniceerd via sociale media.
Om de lancering van zijn nieuwe smaak "Red Rhubarb" te versterken, heeft Somserby met HighCo DATA een tijdelijk e-couponplatform gelanceerd.
In 2017 hebben de Druglijn en de Stichting tegen Kanker een tijdelijke samenwerking gestart. Tournée Minérale daagden iedereen uit om een maand lang geen gebruik te maken van alcohol.
Om hun verkoop te stimuleren en merkbekendheid bij het publiek te vergroten, lanceerde Oreo een buy-and-win promotiecampagne bij Delhaize.
In samenwerking met La Laitière hebben we een loyaliteitsplatform ontwikkeld. Consumenten kunnen zich aanmelden voor dit ‘online spaarprogramma’. Ze krijgen punten bij elke aankoop en kunnen zo sparen voor een korting.
Nescafé herlanceert zijn Nescafé Select-assortiment met een verbeterd recept. Het merk gebruikt de techniek ‘tevreden of geld terug’ om de consumenten hiervoor warm te maken.
Om de aankoopbeslissing voor een Dolce Gusto-machine te vergemakkelijken werd een gulle cashbackactie uitgewerkt met bons voor gratis capsules.
Weight Watchers wou zijn categorieoverschrijdende sales boosten en lanceerde daarom een CRM-platform voor e-coupons met een prestatiegebaseerde online mediacampagne.