La Laitière

La Laitière

Klant
Nestlé
Doel
Loyalty
Oplossingen

Vandaag is de zuivelsector aan de beterhand en presteert deze doorgaans goed. Maar door de sterke concurrentie is het voor producenten niet altijd gemakkelijk om hun soms dominante positie te behouden. Consumenten zijn kritisch en hebben zo’n ruime keuze dat producenten steevast hun best moeten doen om aan de top te blijven. Het resultaat? Een ruime keuze aan desserts!


In samenwerking met La Laitière hebben we een loyaliteitsplatform ontwikkeld. Consumenten kunnen zich aanmelden voor dit ‘online spaarprogramma’. Ze krijgen punten bij elke aankoop en kunnen zo sparen voor een korting. Hoe hoger het aankoopbedrag, hoe hoger de korting. Alles gebeurt online: de klant voert enkel de code in vermeld op de verpakking, drukt de e-coupon af en klaar is Kees. Op die manier ontstaat bovendien een community en een database met trouwe klanten die u achteraf kunt contacteren.

La Laitière 1
La Laitière 2
La Laitière 3
lady-pointing-canvas.png

OP ZOEK NAAR EEN GELIJKAARDIGE CAMPAGNE?

Neem nu contact met ons op, ons toegewijde team zal aan uw inschatting gaan werken
Vorige case

Sales Uplift

Ontdek
Volgende case

Nescafé

Ontdek