" Hoe verhoog ik de loyaliteit
via emotionele betrokkenheid? "

CRM-PROGRAMMA

Een Customer Relationship Management programma helpt je om loyaliteit op te bouwen, te behouden en te verbeteren door middel van gepersonaliseerde communicatie, klantsegmentatie, feedbackanalyse en loyaliteitsprogramma's met bijvoorbeeld kortingsbonnen of het weggeven van geschenken. Zo vergroot je de merkloyaliteit en verbeter je de algehele klanttevredenheid. Bij ons kan je hier zeker voor terecht. 

SPELLETJES EN WEDSTRIJDEN

Een online spelletje of wedstrijd biedt jou als brand manager diverse oplossingen. Het vergroot de merkbekendheid, genereert betrokkenheid en stimuleert interactie met jouw doelgroep. Het creëert een positieve merkbeleving en biedt de mogelijkheid om gegevens te verzamelen voor gerichte marketinginspanningen. Zo versterk je de band met je klanten en vergroot je de merkloyaliteit. 

GESCHENKEN

Het geven van geschenken of staaltjes aan consumenten stimuleert loyaliteit, verhoogt de merkwaardering en zorgt voor positieve mond-tot-mondreclame. Door gepersonaliseerde geschenken te geven, kun je ook waardevolle klantgegevens verzamelen en gerichte marketinginspanningen opzetten. Zo bouw je sterke klantrelaties op en vergroot je de merkbetrokkenheid. HighCo DATA helpt je bij het operationele beheer van je geschenken dankzij onze warehouse en onze kortingsbon oplossingen.  

" Hoe krijg ik betrokken
ambassadeurs en influencers? "

LOYALITEITS PROGRAMMA

Met een loyaliteitsprogramma kunt u uw actiefst klanten identificeren en hun een specifiek programma aanbieden. Met e-coupons, cashbacks, gratis staaltjes , spaaracties… houdt u hen betrokken bij uw merk en zorgt u ervoor dat ze uw merk verder uitdragen.

'GELDTERUGCAMPAGNE'

De meeste promotie technieken helpen u om positieve feedback te krijgen (e-coupons, cashback, wedstrijd, spelletje, tevreden of geld terug). Specifiek aan 'Tevreden of geld terug' activaties is de doeltreffende manier om positieve feedback en getuigenissen te verzamelen en potentiële ambassadeurs te identificeren. Eenmaal deze profielen geïdentificieerd kan je ermee aan de slag om je grootste fans actief bij je merk te betrekken via emailingcampagnes of retargetting. 

HighCo Data adviseert u of uw reclamebureau over de beste manier om dergelijke terugbetalingen uit te voeren, afhankelijk van uw markt en uw situatie. We passen onze oplossingen aan uw situatie aan (marktpenetratie, upselling enz.) en zoeken samen met u een oplossing op maat.

" Hoe behoud
ik mijn klanten? "

CRM-PROGRAMMA MET E-COUPONS

Een CRM-programma met e-couponpromoties helpt u om de activiteit van uw klanten te meten en vast te stellen of klanten afhaken. Vervolgens kunt u de promotiedruk opvoeren met papieren coupons, e-coupons of cashbacks (gedeeltelijk of op het tweede/derde product).

Coupons

Met papieren en digitale kortingsbonnen kunt u het prijsverschil tussen uw merk en dat van uw concurrenten wegwerken, zonder de kwaliteitsperceptie aan te tasten in tegenstelling tot een permanente prijsvermindering.

CASHBACK OP HET TWEEDE/DERDE PRODUCT

Voor producten die vaak gekocht worden, is een cashback op het tweede/derde product ook een optie. Als u uw klanten iets geeft, zullen bij een volgende aankoop wellicht opnieuw aan u denken.

SPELLETJES en WEDSTRIJDEN

Spelletjes en wedstrijden versterken de beleving van je consument. ‘Gamification’ is een volwaardig marketing activatie: uw klanten een unieke en leerrijke promotionele ervaring bieden en hun hierdoor hun betrokkenheid vergroten. Of klanten die twijfelen op een ludieke manier opnieuw over de streep trekken en uw conversiepercentage verhogen. Een goede wedstrijd blijkt een bijzonder betrouwbare promotieoplossing te zijn.